Skulderprogram för allmän användning.

Träna 3-4 omgångar per övning kör mellan 20-30 repetitioner per skuldra

Träna programmet 1-2 ggr per vecka

STÅENDE BOLLFÖRING RUNT  KROPPEN,LIKA MKT PER SIDA

This video requires the Flash Player plugin and a web browser with JavaScript enabled.

STÅENDE BOLLFÖRING HAND TILL HAND MED RAKA ARMAR

This video requires the Flash Player plugin and a web browser with JavaScript enabled.

STÅENDE BOLLPRESS BAKOM RYGG

This video requires the Flash Player plugin and a web browser with JavaScript enabled.

STÅENDE BOLLPRESS FRAMFÖR RYGG MED RAKA ARMAR

This video requires the Flash Player plugin and a web browser with JavaScript enabled.

STÅENDE ARMKORSNINGAR FRAMFÖR RYGG MED EN PINNE/KÄPP

This video requires the Flash Player plugin and a web browser with JavaScript enabled.

STÅENDE ARMLYFT MED SKULDEPRESS

This video requires the Flash Player plugin and a web browser with JavaScript enabled.

STÅENDE ELLER SITTANDE SKULDERROTATIONER MED RAKA ARMAR

låt tummarna bestämma rörelseutslaget

This video requires the Flash Player plugin and a web browser with JavaScript enabled.

STÅENDE HAND BAKOM RYGG SAMTIDIGT MED HAND BAKOM NACKE

This video requires the Flash Player plugin and a web browser with JavaScript enabled.

STÅENDE SKULDERPRESSAR MOT VÄGG MED RAKA ARMBÅGAR

This video requires the Flash Player plugin and a web browser with JavaScript enabled.

Töj 20-30 sekunder per sida samt 1-2 ggr per sida

STÅENDE TÖJNING AV BRÖSTMUSKEL OCH ÖVERARM

This video requires the Flash Player plugin and a web browser with JavaScript enabled.

STÅENDE ELLER SITTANDE TÖJNING AV YTTRE SKULDERPARTI

This video requires the Flash Player plugin and a web browser with JavaScript enabled.

STÅENDE ELLER SITTANDE TÖJNING AV BAKRE SKULDERPARTI

This video requires the Flash Player plugin and a web browser with JavaScript enabled.